Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jenom se lze obávat, že sociálně vyloučené lokality nevznikají ani tak sestěhováním, ale spíše a nejprve vystěhováním těch movitějších do satelitních městeček. Sám jsem takový uprchlík. Dekoval jsem se.

1 0
možnosti

Já zásadně používám jen slovo cikáni. Výraz rom znamená zkratku pro Read Only Memmory, nebo italsky Řím. Cikáni jsou jak Roma-cikáni tak Sinti-cikáni. (je ještě pár jiných kmenů).

Lidi, neprzněte mateřštinu cikánským slovem ! Nebuďte blbci !

3 0
možnosti

J72a82n 11R84á61ž

8. 9. 2016 21:45

Označení Rom pro všechny Cikány odmítá většina Cikánů Sint.

Je naprostý nesmysl, považovat označení Cikán jako nějak hanlivý pro toto etnikum. Je to historicky název, je používán v celé Evropě a je odmítán pouze těmi, kdo si z ciganskeho problému udělali velmi výnosný byznys.

P.S. Býval jsem radní v městské části do které spadá i tak zvaný brněnský bronx. Přiznávám, že mým největším nepřítelem jsou různé nevládní a neziskové organizace, které se zabývají cikánskou problematikou, protože jsem zjistil, jak je ničí. Je to jen banda ničemů, kteří v tom, že Cikáni jsou jiní vidí zdroj obrovských příjmů.

2 0
možnosti

Máte pravdu, ale ten newspeak je na nás hrnut právě s cílem znemožnt vyjádření charakteru věcí a tím i myšlení. Ti, co ho na nás hrnou se ho nikdy nevdají, bez něj by ty jejich lži byly vidět každému v celé nahotě.

4 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1203x
člen Svobodných, strany svobodných občanů