Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jindřich Pilc

11. 5. 2012 10:07
Legální drancování

Frédéric Bastiat o těchto podporách z kapes daňových poplatníků psal jako o legálním drancování. Běžná realita dneška, bohužel. - http://www.youtube.com/

watch?v=llGzz22UgAg

1 0
možnosti

radim36

11. 5. 2012 7:48
No, bioetanol, biometan a fotovoltaika jsou

tři úplně odlišné věci. Každou z nich je nutné posuzovat zvlášť.

Pokud se jedná o dotace, zrovna biometan, respektive bioplyn by si je zasloužil nejvíc. Za prvé pokud se jedná o dotaci na výrobu elektřiny, tak bioplyn je možné v menším množství docela dobře skladovat , tudíž takový elektrický zdroj dodává elektřinu podle potřeby, ne podle slunce nebo větru. Za druhé je tak možné zpracovat širokou škálu všemožných organických odpadů, zbytkem po výrobě bioplynu je potom organický substrát velice vhodný pro vylepšování intenzívním zemědělstvím poničených půd. A za třetí, na rozdíl od větrníků a fotovoltaiky je stavbu bioplynové stanice potřeba přizpůsobit místním podmínkám a tudíž, aspoň zatím, neexistují asijští levní dodavatelé. Tudíž výstavba bioplynek stále ještě přináší práci místním.

Přirozeně ta podpora se nesmí přehnat.

1 0
možnosti

borek

11. 5. 2012 9:02
Re: No, bioetanol, biometan a fotovoltaika jsou

Přičemž kdykoliv je něco dotováno, je přeháněno.

0 0
možnosti

Totedyne

11. 5. 2012 6:54
Dotování výroby bioetanolu mi nevadí

Dotování výroby bioetanolu mi nevadí, vadí mi ale, že k výrobě lihu se nepoužívá komodit, které jsou v nadbytku. Nyní brambor. Velkoobchody nakupují brambory za 1,50 Kč/kg.

0 0
možnosti

soudruh Stalin

11. 5. 2012 7:09
Re: Dotování výroby bioetanolu mi nevadí

Dotovani cehokoliv je zlo.

Zkuste si predstavit, v cem bychom dnes treba jezdili, kdyby pred 100 lety, kdy se rozvijel automobilovy prumysl, existovala EU a vybrala si jednu znacku, v te dobe treba nejlepsi a dotovala jeji produkci. Ostatni by postupne zanikly a meli bychom vyber tak maximalne mezi barvami aut. Nic by automobilku nenutilo inovovat, takze bychom i dnes jezdili v nebezpecnych prskoletech, co zerou 30 litru a jezdi jen kdyz je dobra konstelace hvezd.

0 0
možnosti

stařec bez moře

11. 5. 2012 5:40
Každému myslícímu je jasné

že dotace by být neměly. Jejich zrušením by se narovnaly tržní vztahy a mnoho boháčů by přišlo o velké příjmy.

0 0
možnosti

Tomáš Vacek

11. 5. 2012 0:56
karma

Co se divite, do tohoto ekosilenstvi jiste zainvestovalo mnoho vlivnych podnikatelu a znamych politiku a ti si musi sve investice ochranit. Pan Babis je toho zarnym prikladem, jak se u nas dela spravne byznys z penez danovych poplatniku ;-O Zisky se privatizuji a ztraty zestatnuji. Stat to hodi na hrb poplatnikovi a banksteri se smejou jak si opet cast statu uloupli

3 0
možnosti

Saša

11. 5. 2012 0:31
'Doporučuji tento starší článek:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/157993/Seznam-politiku-kteri-rekli-ano-dotacim-pro-obnovitelne-zdroje.html

ODS se opravdu hodně změnila.

Inu prachy nahradily ideály.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 1203x
člen Svobodných, strany svobodných občanů