Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A28l64e87x79a17n47d88r 80Š52e50d38i64v35ý 1971699470365

Fabrika, "nezaměstnaným vstup zakázán", stavba "bez helmy a ochranných pomůcek nevstupovat!" Nemocnice " zvýšené nebezpečí radiace" nebezpečí pro těhotné.... Restaurace do 31.5.2017 .... nic. Jen někde "zákaz kouření" a na lísku vyjmenování alergenů v jídle. Na restauraci, kde nebyl zákaz kouření mělo být upozornění pro nekuřáky, že vstupují do prostředí, kde může být zcela náhle prostředí zamořeno smradem z cigaret a desítkami karcinogenních látek z cigaretového kouře. Pro kuřáky pak upozornění, že kouření v prostoru restaurace může být postiženými nekuřáky dodatečně žalováno za újmu na zdraví a řešeno soudní cestou s vysokými náhradami. Myslím, že by řada zaměstnanců v těchto restauracích takovou žalobu ráda podala už proto, aby se zahojili po almužnách, co v takových putikách od zaměstnavatele dostávají. Takže zákaz kouření v restauracích konečně narovnává právo zaměstnance na zdravotně nezávadné prostředí. A ne jen zaměstnance.

0/0
7.6.2017 10:59

I48v19o 91H55e94b94e53l67k62a 8255980422520

Jak si ten stán dovoluje mi zakazovat prodávat školákům v mém dětském klubu heroin. Je přece mým svobodným rozhodnutím majitele provozovat dětský klub, kde se prodávají drogy dětem. Je to uplatnění mých přirozených práv.

Rozhodnutí majitele provozovat kuřáckou restauraci je uplatněním jeho přirozených práv, jeho práva na majetek, práva rozhodovat si o svém majetku.

Zdroj: http://pilc.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=606661

Lékaři provozující soukromé ordinace, jsou přece také omezeni ve svých právech. Také nesmějí mít kuřácké ordinace. A co všechny školy a školy, ty si také nemohou určit, jestli budou kuřácké nebo ne. A co všechny úřady, které by tak rády byly kuřácké. Nebo fabriky????

Proč nebojujete za ně?

Protože jste jen obyčejný pokrytec. Plná ústa svobody, ale jenom té Vaší zvulgarizované. Ale Vaše okolí vás vůbec nezajímá.

Brečte si dál, za pár měsíců budete jen historický relikt.

0/−1
6.6.2017 9:55

M68i59c57h75a77e79l52a 54K68o23h93o53u11t25k20o17v46á 9854788500425

Tak v případě zákazu kouření ve veřejných prostorech a restauracích mám naopak pocit, že někdo udělal něco pro mne a mnoho mně podobných. Ale to se bezohledným a zakomplexovaným kuřákům těžko vysvětluje, a to jsou všichni kuřáci, které jsem poznala. A ty vaše nálady...Jsem ráda, že už nemusím čuchat ten smrad z kouře, když jdu na jídlo. A to, že zákaz ocení hlavně nekouřící personál je snad jasné. Tak ať nám ten zákon dluho vydrží, ostatně v Německu funguje k všeobecné spokojenosti už dávno.

+1/0
6.6.2017 5:39

J73i16t65k92a 72Š68t92e36f49l84o72v81á 4200979698149

ano - tady totiž vůbec nejde o to cigáro - karma R^

+2/0
5.6.2017 8:18

K76l32á91r67a 82T92r49n78k60o51v93á 3374569544789

My už demokracii zase nemáme a to čemu pan ministr říká civilisované země, už má zase nakročeno k socialistické až komunistické totalitě jednotného střihu a myšlení. Kdo vyčuhuje, musí být pod falešnou záminkou dobra pro všechny, vyloučen nebo zničen.

+6/−1
4.6.2017 1:31

G22a63b11r35i85e50l 20D84a16n82d61a 1429729183800

Sto a jedna karma.. kdyby to šlo. R^

+2/−1
3.6.2017 1:10

P29a15v22e47l 41T19a55j58č 3747895230252

Pěkný článek, logická argumentace. V podstatě souhlasím s těmi principy a určitě souhlasím s UBERem a Airbnb. Jen v případě zákazu kouření mám ten pocit, že někdy prostě nějaký zákaz je více dobrý než špatný a přinese více užitku než škody. V Británii funguje už léta. EET je myslím horší problém. Ptal jsem se barmanky kuřačky, proč jí vadí kouření v baru. Řekla mi, že je rozdíl mezi tím jít si za směnu několikrát na vzduch na cigárko a dýchat ten smrad z cigaret jiných lidí 12 hodin. Už několik kuřáků mi řeklo, jak je ten zákaz kouření v Británii dobrý. Jak jim vždycky smrdělo oblečení a vlasy a teď ne. Svobodná vůle je krásná věc, ale těch veganských a raw restaurací je příliš málo. Většina majitelů by kvůli penězům měla kuřácký provoz a parta kuřák/nekuřák by vždycky šla do kuřáckého podniku. Teď můžou jít všichni všude a kuřáci si prostě odskočí ven. Je to jedna z mála výjimek, kdy porušení těch principů dává smysl. Já říkám, že každé dobré pravdilo, princip funguje dobře v 80, 90 nebo třeba 99% případů, ale nikdy ne ve 100. Vždycky je pár výjimek, kdy se vyplatí ho porušit. Problémem je lidský faktor. Jakmile se začne dobrý princip porušovat ve velkém měřítku, je to špatně. Proto lpíme na dobrých principech jako respekt a svoboda rozhodovat o soukromém majetku.

0/−2
2.6.2017 17:59
Foto

F21r27a97n97t91i40š92e68k 56K95š43í27r 2359226165

Jenže účel prostředky nesvětí.

+1/0
3.6.2017 18:59

M60i10l41o17s15l51a69v 73J31o44s16í47f13k17o 6522606953372

Tak dlouho jste volili pakáž do poslanecké sněmovny, až vám zakázali i kouření. A pokud tu pakáž budete volit dál, tak se se zákazy bude pokračovat!!!!!!!!!!

+7/0
2.6.2017 12:20

J93a70n 94R65i62c44h80t77e87r 5592582253135

Jan Roubíček na facebooku:

Pokud máte svoji svobodnou vůli, tak nemusíte chodit do hospody, kde se kouří, pije pivo a hovoří oplzlé věci, ale můžete jít do bio baru dát si koktejl z banánů a brokolice a povídat si o motýlech.

Pokud ji nemáte, vyřvete si zákon...

+15/−2
2.6.2017 10:30

K24a82r43l51a 23N89o81v18á18k68o57v33á 4754572335557

Nechci jít do biobaru dát si koktejl z banánu a brokolice. Chci jít do hospody nebo do restaurace, dát si tam jídlo nebo jen tak posedět u piva. I když nebudu pít alkohol, nemůže mi vadit, že alkohol pije někdo vedle, protože má játra pitím někoho vedle netrpí. Stejně tak nemusím poslouchat "oplzlé řeči", stačí si sednout o kus dál, abych je neslyšela. Ale když někdo v místnosti kouří, kouřím vždy tak nějak s ním, škodí to i mému zdraví, ať chci nebo nechci.

Ano, můžu si vybrat nekuřáckou hospodu, pokud takový výběr ale existuje. Ve městech obvykle ano, na menších vesnicích už je to horší.

0/−1
6.6.2017 10:12
Foto

J65i48n53d82ř31i97c27h 44P65i44l77c 6713330737

Svoboda znamená dobrovolnost, nenásilí. Můžete a nemusíte. Opakem svobody je násilí a donucení, kdy něco nesmíte nebo musíte.

Rozhodnutí vstoupit nebo nevstoupit jako zákazník do kuřácké nebo nekuřácké restaurace je svoboda. Rozhodnutí majitele nemovitosti provozovat kuřáckou nebo nekuřáckou restauraci je svoboda.

Donutit prostřednictvím státního násilí někoho jiného, aby se svým majetkem nakládal tak, jak se to mně líbí, to je násilí a donucení. Velmi zbabělé násilí, protože útočník nepáchá násilí přímo a na vlastní riziko, ale povolá si na tu špinavou práci někoho mnohem mocnějšího: stát.

+13/−1
1.6.2017 16:32
Foto

J81a24r72o28m12í32r 29H72l10u46b16e55k 2856610354171

Děkuji za článek, jako jeden z mála používáte ještě slovo svoboda a přirozená práva. V našem, ale i euronijním establishmentu jsou tato slova naprosto neznámá. Již několik let píši, že EU je novodobý Sovětský svaz. Sovjet znamená Rada a v EU rozhoduje Evropská rada. Dokonce i myšlenky bolševických průkopníků jsou podezřele shodné s myšlenkami našich eurovůdců, ale i s myšlenkami nacionálního socialismu, kde jednou z odnoží byl i zdravý životní styl. Světové dějiny se odvíjejí ve spirále, vždy dojdou na stejné místo, jen v rozdílném čase, takže konec EU a neomarxistů je nevyhnutelný, ale zase přijdou další generace, které si příčiny úpadku již nebudou pamatovat a ocitnou se na stejném bodě znovu.

+12/0
1.6.2017 19:44

K38a67r33l54a 42N93o19v71á30k91o84v26á 4164562555137

Když už se tak oháníte přirozenými právy, jedno z přirozených lidských práv je právo na zdraví. Nikoliv právo ničit zdraví kouřením jiným.

0/−1
6.6.2017 10:16
Foto

L45i83b94o75r 19V13y38k30o32u46p74i52l 9456255519417

Ještě jednou a pomalu. Ale říkám to fakt naposled. Státu je u zadku, jestli vás kouření předčasně zabije (alespoň ušetří na důchodu). Kdyby chtěl čistý vzduch, zakáže výrobu a dovoz cigaret a tabákových výrobků. To může, ale nikdy to neudělá a víme proč. Chyběly by mu ty desítky miliard, co má z tabákového monopolu. Stát nás touto cestou jen buzeruje a zkouší, co si může dovolit. Když poslanci dojdou k závěru, že sami tuto otázku zvládají nejlépe, pošlou vám až do ložnic coitus hlídky, které budou dbát na to, abyste správně souložili. Marně se budete ohrazovat, už jste jim ustoupili tolikrát, že si lze i tohle představit.

A mimochodem. Na zákaz kouření dojedou zejména děti v sociálně i jinak slabších rodinách. Zatímco se dříve jejich rodiče vyhulili a vylili v hospodě, budou to od nynějška dělat doma. A tam jim to zatím nikdo zakázat nemůže.

+14/−1
1.6.2017 14:50

O81l40d36ř48i14c10h 28K49a30d63ě56r81a 2392435563928

Technická poznámka : Zákaz výroby a dovozu tabáku okamžitě vyvolá a posílí černý trh se všemi negativními důsledky ...

+2/0
1.6.2017 15:59

K59a51r50l77a 39N41o29v64á93k34o19v56á 4434292835767

A vy si myslíte, že takový kuřák ze sociálně i jinak slabších rodin, hulil výhradně v hospodě ? Že doma si nezapálil ?

Pokud má ohledy na děti, nezapálí si ani dneska. Půjde na dvorek, na balkon do sklepa nebo do parku. Jestliže byl bezohledný k dětem doteď, bude i nadále. Ale možná méně utratí, protože si domů koupí lahváče v akci za 10 Kč a méně, nikoliv točené za 30 Kč. A poněvadž nebude mezi kamarády, kde ta žízeň je nějak větší, třeba se ani tak moc nevylije. Ono je koneckonců jedno, kde se alkoholik vylil, stejně jednou vylitý přijde domů, takže důležité je, jak se pak chová doma.

+2/0
2.6.2017 13:09

J42i84ř34í 26V28a64v40ř83í76k 7364889485800

Je zajímavé, že stát jde proti kouření v hospodách, zastávkách atd. Že má ale největší přínos z daní od kuřáků do st. rozpočtu to nevadí, to je OK. Kdo si chce zakouřit v hospodě, ať si zapálí, je to volba návštěvníka kuřáka, je to volba majitele podniku mít kuřáckou či nekuřáckou restauraci. Jak si ale mám vysvětlit chování státních úředníků, když nám soused v topné sezoně již skoro 6let obtěžuje smradem, dýmem a sazemi, v dodatečně zkolaudovaném krbu, ač se zavázal topit plynem před 20lety a dostal dotaci že nebude znečisťovat ovzduší, a nyní to nikomu nevadí, otravuje smradem a sazemi celé okolí. Měření vyšla podle dýmu úředníkům OK, ale nikdo se nepřišel za celou dobu podívat k nám do naší řádovky z kontrolorů, ale naopak úředníci mě doporučili ať se odstěhujeme. Tak co to je za pořádek? Když může smradit a obtěžovat jeden, tak proč né ostatní když si chtějí zapálit cigaretu v restauraci legálně bez dotací ba naopak, nejvíc přispívající do st. rozpočtu!

+1/0
31.5.2017 17:01

T47o91m12á28š 58Z55m64e10k 7899145103938

A já jsem proto, aby se kouřilo. Proč ne. Já zase mám přece právo si sednout ke kuřákovi a pořádně si uprdnout. Zvláště, když jsem měl k jídlu vajíčka a fazole. Jenže... To pak takoví kuřák začne vykřikovat něco o smradu, že jsem prase a jak mu kazím jeho zahulený vzduch (vyzkoušeno několikrát). Takže kuřáci sorry. Jste pokrytci. Pusu plnou svobody, ale jak si vám někdo usere pod nosem, začnete vykřikovat něco o dýchatelném vzduchu. A to navíc ten prd je zdravější, než cigaretový kouř.

+5/−11
31.5.2017 10:01
Foto

V29á48c15l93a39v 72C29h37u96c62h10m71a 6685721408866

Ano to právo máte, žádný zákon vám nezakazuje býti prasetem.

Mně se ale ještě nestalo, že by k mému stolu v nekuřácké restauraci přišel kuřák a klidně si zapálil, takže příklad je tak trochu mimo.

+12/0
1.6.2017 10:20
Foto

L19i92b62o15r 40V25y23k85o27u53p25i70l 9386225429937

Netuším, co jste, kromě toho, že jste prase, chtěl svým příspěvkem říci.

+9/0
1.6.2017 14:43
Foto

J29i26n34d44ř91i77c81h 95P25i29l53c 6503390127

„V diskusi na téma označování soukromých podniků jako veřejné prostory, kterýžto pojem dodává lidem psychologické právo dožadovat se tam svých údajných práv, je mimo jiné zajímavé, že když má nějaká luxusní restaurace dress code a nechtějí vás tam pustit v tričku a kraťasech, považuje se to za v pořádku a nikoho nenapadne se svých práv dožadovat natož se ohánět "veřejným prostorem".“

Právo na cokoliv vs. soukromé vlastnictví

„Mnozí lidé nabyli přesvědčení, že jejich právo na to, co chtějí, je nadřazeno právu někoho jiného na to, co vlastní.“

http://www.mises.cz/clanky/pravo-na-cokoliv-vs-soukrome-vlastnictvi-2123.aspx

+9/−1
31.5.2017 9:47

M55a88r82i33á23n 80B20é46r88e87š 1332912186224

Srovnávat dress code s kouřením - to musí být fakt rozum.

+1/−3
31.5.2017 9:55
Foto

F29r13a66n68t49i67š77e49k 55K16š51í27r 2259806185

Jde o princip soukromého vlastnictví.

+6/0
31.5.2017 11:01

O25l94d68ř44i87c51h 68K80a54d87ě29r22a 2182795453558

Jde o to, co škodí zdraví a co neškodí.

+1/0
1.6.2017 16:02
Foto

D67a84l72i83b95o25r 86B81a88r43t77o48š 5374260707639

dress code nikomu neškodí na zdraví...i když někdy možná na morálce..a jak kdy a jak komu....:-) tedy zdraví je ten nepatrný rozdíl, který vám unikl....

+3/−3
31.5.2017 14:35

M94a64r79t72i37n 32P72r34a76c44h84a23ř 9605489

Pokud si chcete zajít na čepované pivo, stačí si už teď vybrat z hospod, kde pivo čepují a nekouří se. Jsou dnes už.i v menších městech.

0/0
31.5.2017 9:33

J65a41n 75R70i94c58h39t17e34r 5282792813625

Skvěle napsané, karmaR^

+5/0
31.5.2017 9:12

J97i17t90k42a 27J70a57n57ý23r24o65v81á 6408613100596

Opravdu nechápu diskuze okolo zákazu kouření. Učili nás, že svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého. Tedy pokud kuřáci budou kouřit tak, aby kouřili sami, tedy kouř nemuseli dýchat ti co ho dýchat nechtějí, ať si kouří kde chtějí. Pak není potřeba žádné omezení. Obraťte se na vědce, ať něco vymyslí.

Všechny řeči o omezování osobní svobody zákazy kouření jsou v tomto případě liché. Kdyby existoval způsob jak kouřit sám bez těch okolo, kteří to dýchají nedobrovolně, nikdo by proti tomu neprotestoval. Ale ona je to taková česká specialita, obrátit situaci naruby a argumentovat tím jak je to špatné.

+5/−7
31.5.2017 8:57

M28i80c12h67a37l 94P21r17o61k55š 6741154642572

Neni spis omezovanim svobody to, kdyz vlezu do kuracke hospody, ktera je tak explicitne oznacena, a dozaduju se toho, aby tam vsichni prestali kourit, protoze mi to vadi?

+16/0
31.5.2017 9:10

M55a53r57i50á20n 35B68é53r51e94š 1882892176274

A on to někdo dělá? Kdo konkrétně?

0/0
31.5.2017 9:54
Foto

F60r15a22n28t77i17š73e10k 97K78š94í70r 2229786355

Stát od 1.6.2017

+7/0
31.5.2017 11:01

J65a25r81o51m58í66r 19K37r81á20l 4880349584379

Divil byste se, co takových je.

0/0
2.6.2017 8:46

S59t71a47n14i13s88l10a50v 61L86á86t49a80l 8538587711251

úvodem - velmi nemám rád, když mi někdo po ránu hulí pod nosem ...

ALE - zakazovat hospody, kde se kouří (a kouřilo sto let) je trochu divné !

To by jste museli zakázat alkohol, cukr a jiné nezdravé věci. Na následky cukru se léčí možná stejné množství lidí jako na následky kouření.

Taky by se měly zakázat automobily, protože ničí kyslík v ovzduší. Např. litrový motor nasaje při 2000ot/min asi 2m3 vzduchu, ze kterého spotřebuje skoro všechen kyslík (20%). Za hodinu jízdy to bude asi 120m3. (u vyšších obsahů je to více). Někdo ten spálený kyslík musí doplnit, jinak by jsme tu už dávno nebyli.

Stát by do toho, co si hodspodští vyberou (kuřácká nebo nekuřácká verze) neměl zasahovat !!

Může jim to třeba trochu znevýhodnit vyšším zdaněním, které by měly mít i cukrárny ...

+2/0
31.5.2017 12:04

V64á56c73l26a39v 73K18o65p68ř93i94v84a 1454660275491

I takhle se dá okecat vlastní závislost a neschopnost se toho zbavit.

+1/0
31.5.2017 8:47

J50i70ř29í 32H32u18m74l 5452659732301

nesmíte být Kopřiva tak zahleděný do sebe :-P

0/0
2.6.2017 23:49
Foto

D64a71l26i38b83o33r 48B73a69r12t62o42š 5424720957479

především neexistuje žádné přirozené právo si ničit zdraví a zároveň ho ničit někomu jinému. Z historického hlediska je to tak, že se v Evropě nekouřilo několik tisíciletí. V Evropě se začalo kouřit až když se tento indiánský zvyk přivezl z Ameriky. Prvně kouřila jen šlechta, protože dovoz byl tenkrát velmi drahý. Později se tento zlozvyk rozšířil i na spodní vrstvy obyvatelstva, čímž se zlozvyk kouření zlevnil i pro šlechtu, což byl účel věci.

A tak stačí prostě jen přestat kouřit. A je pokoj.

A co se týká práva státu. Stát kontroluje v restauracích a podobných zařízeních stav potravin, hygieny a další prvky, které by mohly nastartovat zdravotní problémy. Právě tak stát zakazuje prodávat v hospodách alkohol a cigarety mladším 18 let. Stát má právo zasahovat všude tam, kde si soukromník ze svého soukromého majetku udělal veřejný prostor, tedy právě v restauracích, kinech, stadionech a tak dále.

Když majitel restaurace není schopen pochopit, že když dal svůj soukromý majetek do veřejného užívání veřejnosti, pak má stát právo tam nadiktovat jistá pravidla, zaručující zdraví populace. Kdo tohle nepochopil, neměl by takovou provozovnu vůbec mít, protože nepochopil nejzákladnější podstatu svého podnikání.

Když potírali rakovinu a AIDS, mlčel jsme , protože jsem nebyl nakažen.

+9/−13
31.5.2017 8:18

J29a15r55o76s50l29a31v 40M13a86š51e91k 5419470984793

Veřejný prostor je tam, kde nemám na výběr. Sem patří například školy, nemocnice, úřady.

Veřejně přístupný prostor je ten, kam můžu, ale nemusím. Nikdo mně přece nenutí jít do hospody, divadla nebo muzea. A vlastník tohoto prostoru určuje, za jakých podmínek je tento prostor přístupný.

A pokud jde o oblíbený argument s hygienou a dalšími nařízeními státu. Vařit v kuchyni plné hlodavců nebo hmyzu stát zakazuje. Stejně tak je zakázáno podávat jídla obsahující víc než povolené množství například toxických látek. Oproti tomu kouření tabáku je v tomto státě stále naprosto legální. A pokud by snad v cigaretě bylo víc toxických látek, než je povoleno pro potraviny, stát by snad v rámci péče o naše zdraví kouření už dávno zakázal. Nebo snad stát něco takového ignoruje?

+10/0
31.5.2017 8:56

J72i98t87k10a 96J77a65n10ý22r27o52v79á 6478183850886

Kouření v muzeu? To by Vám kurátoři dali. Ničil by jste exponáty. Jsou v mnoha případech citlivé i na světlo. Proto se tam kolikrát nesmí fotit a když je to povolené tak bez blesku.

Ovšem v muzeu se speciálním tématem s omezeným přístupem by to asi šlo např. v muzeum kouření.

0/0
31.5.2017 9:10

J21a36r25o60s28l52a24v 51M93a96š80e45k 5969810384633

Což je to co tvrdím. Vlastník stanovil podmínku přístupnosti v tom, že se tam nekouří a není co namítat.

+3/0
31.5.2017 9:46
Foto

D63a61l68i73b18o47r 32B37a88r76t37o12š 5784600647789

veřejný prostor je tam kam je volný přístup, například Václavák. Vlastník je ale v jisté skupině lidí , ve státě a musí poslouchat šéfa, tak jako ve fotbale si brankář nemůže svou roli představit tak, že se na bránění své brány vykašle a půjde do útoku bez ohledu na to co se děje....a musí poslouchat šéfa skupiny.....trenéra

legalita kouření je ovšem omyl...který se právě napravuje..pomalu a postupně, protože si zákonodárce uvědomuje, jak je obtížné se zbavit zlozvyku kouření...prostě je to tak, že se kouření NIKDY NEMĚLO ZÁKONEM POVOLIT...to byl omyl...chápete?....ale ten omyl se stal a tak se nyní jen napravuje.....je to těžké pochopit?

Ano stát to ignoroval, protože z toho měl peníze.....a nyní má peníze odjinud a tak si již může dovolit kouření označit jako zlozvyk ničící zdraví a mlže si dovolit proti němu bojovat.....a mezi námi stát ignoruje spoustu věcí..jen se podívejte na skutečnost, kdy nám vládli ti milosrdní a lidumilní komunisté, kteří vyrobili v severních Čechách tak mizerné životní prostředí...zkažený vzduch--že tam ještě des umírají lidé asi tak o 7 let dříve než jinde...a za komoušů to bylo o více než 12 let.....tolik tedy k tomu jak se chová stát k lidem..........a ani se mu to nesmí říci, to vás pošle za katr.....

+2/−5
31.5.2017 9:24

J65a12r81o35s71l64a22v 80M44a85š55e82k 5679290754303

Rozlišujte prosím veřejný prostor od veřejně přístupného. Argumetujete Václavákem, což je podle mne veřejný majetek. Nebo on snad patří nějakému soukromníkovi? Kolik ale znáte restaurací či hospod, které vlastní stát nebo jsou provozovány v budově vlastněné státem? Tam ať si stát klidně zakazuje.

Legalita kouření je na podstatně delší diskuzi, proto ji vynechám. Sám jste ale v posledním odstavci naznačil zajímavou skutečnost. Dnes je na pořadu dne boj proti kouření. Je to módní, je to in. Přitom nikdo neřeší, jaká je vlastně kvalita ovzduší, které dýcháme všichni i případě že se vyhýbáme kuřáckým prostorům. V době, kdy se na našem území vyhlašuje po řadu dní smogová situace s doporučením omezení venkovního pohybu, má naše zdraví spasit omezení kouření? Mně se povedlo dohledat co cigareta obsahuje za škodliviny. Ovšem najít, jaký je vlastně rozdíl mezi vzduchem venku na ulici a v zakouřené hospodě je docela problém ......

+3/0
31.5.2017 10:25
Foto

D70a51l82i53b33o30r 85B13a88r92t32o39š 5754850487259

Ano, patří městu Praha, musí se o něj starat povoluje na něm stavby a stánky, zakazuje nevhodná jednání, posílá tam policii a tak dále....to vy nemůžete...a tak je to majetek soukromý, kdy tou soukromou osobou je Praha...tak jako firma je soukromou osobou ....má majetek, a je dokonce podle českého práva i trestně zodpovědná...tedy tohle se mi nelíbí, ale je to tak..........

před 600 lety u nás nikdo nekouřil a tak je již delší dobu módní kouřit....i když je to jen nesmysl..........a spousty lidí si naletí na nesmyly, protože nemyslí.....

no pokud vím tak v restauracích, které provozuje stát, je ledacos dovoleno ..tedy dlouho bylo...a tak se podával alkohol podnapilým a i těm, kdo byli v práci...tam ovšem stát selhal, protože musel regulovat sám sebe a to jaksi nebylo moderní....moderní bylo pod vladařem Klausem ukazovat, co zvolení představitelé mohou a ti ostatní nemohou...tedy ono staré...co je dovoleno bohovi není dovoleno volovi.........primitivní ale funkční.....

co se týká vzduchu venku ...ten je zašpiněn něčím co nezbytně potřebujeme jako je doprava a topení....kouřit nepotřebujeme, je to jen primitivní zlozvyk......a například vzduch v severních Čechách se od dob komunistů velmi zlepšil a Krušné hory jsou již opět zelené...jen co se podařilo vyčistit dým z elektráren......tak jako auta mají filtry ..mají takové podobné filtry i elektrárenské komíny....tak si prostě udělejte na cigaretu filtr tak, aby smrad nešel do veřejného vzduchu...ten je totiž veřejný neb nikomu nepatří......a tak ho kuřáci nemají co kazit.....kuřte si doma na zahradě nebo nebo prostě někde , kde nikomu nevadíte......

Veřejně přístupný je veřejný.....právě proto že je veřejně přístupný.....a přesně tam kde je prostor veřejně přístupný se prostě kuřáci musí omezit, protože tam mohou být i nekuřáci a ti nechtějí kouřit a čuchat smrady a mít načichlé šaty od kouřícího souseda.........je to tak těžké pochopit.....

Pokud kouříte, kuřte si kde chcete, ale neobtěžujte nekuřáky.....a děti

+2/−4
31.5.2017 10:51
Foto

F46r25a66n40t78i55š38e90k 96K55š92í72r 2609766535

Nejde o kouření. Jde o princip soukromého vlastnictví, který je tím fašistickým zákonem pošlapán.

+8/−1
31.5.2017 11:03
Foto

D30a56l61i81b17o19r 80B34a42r81t95o32š 5824700887509

ale ale pane Kšíre, to přece s fašizmem nemá nic společného.....ale má to mnoho společného s tabákovou lobby, a se zdravím a s tím, že tabáková lobby od počátků filmů kouření ve filmech ukazovala a to bylo něco čemu se dnes říká PRODUCT PLACEMENT....(krom jiného) a tak tedy spousta lidí kouří, a nikotin je látka , která vytváří závislost, a proto také přestat kouřit není nijak lehké..jak pravil klasik...přestat kouřit je lehké, já to udělal už asi stokrát.....

A pokud jde o soukromé vlastnictví..tak tedy vězte , že moje plíce jsou mé soukromé vlastnictví a nikdo nemá právo zdraví mých plic, mého nosu a jiných mých věci v mém soukromém vlastnictví ničit....a to nikdy a nikde a v žádném případě....

kuřáci mohou být velmi rádi, že nedostávají žaloby za úmyslné poškození zdraví svého lidského okolí.....i když naši soudci by to asi stejně nepochopili...tak jako to nechápe poměrně dost lidí zvyklých na nelogické myšlení........ještě z dob komunizmu

+1/0
31.5.2017 12:40

T68o10m16á67š 31Z13m19e88k 7919945543628

Sám jsem nad tím uvažoval. Co udělám, když si na zastávce, kde sedím se svým 3 letým synem přisedne pán, paní a zapálí si? Požádal bych, aby prostor opustili. A když ne? Vezmu tu cigaretu z pusy a típnu to. A když zavolají policii? Budu se bráni paragrafem o nutné obranně mé osoby a mého syna, neboť kuřák vědomě útočil na mé zdraví. Půjde to k přestupkové komisi, tam řeknou kravina, dostanu pokutu, poženu to výš a výš co to půjde, aby vznikl jakýsi precedent.

Vše pak bude záležet na tom, jak se to podá, jaké se předloží studie a hlavně odvaze těch, co budou rozhodovat.

0/0
31.5.2017 14:13
Foto

D35a73l91i40b37o25r 78B18a28r34t65o17š 5374440417979

vynikající příklad a asi jste i trefil hřebíček na hlavičku posledním odstavcem...v současné době bych i já viděl šanci na úspěch s takovými žalobami jako téměř nulovou....bohužel....

Ono je to vše o změně myšlení z komunistického a Klausovského na skutečně logický.....

+1/0
31.5.2017 14:55

K95l59á16r18a 35T66r51n13k60o69v84á 3984529514929

Když vidím vaši fotku zvedne se mi tlak, když někdy přečtu váš příspěvek hrozí mě infarkt a nebudu sama. Požaduji zákaz vašeho vstupu do tohoto veřejného prostoru, neboť to ničí moje zdraví.

0/0
3.6.2017 20:35
Foto

D25a23l35i71b16o18r 13B90a54r55t20o42š 5494750497599

vidíte a mně je zle z hlupáků...ale rozhodně nežádám jejich vyloučení ze zdejšího blogu...jsou to chudáci a musí se jim nějak pomoci.....kdy si přijdete pro svou první pomoc?

0/0
3.6.2017 23:26

K92l68á77r89a 94T44r48n53k98o17v50á 3364769554929

Vy se s podobnou rétorikou ovšem dotýkáte pouze kuřáků, že? Tam si dovolíte. Je vidět, že vaše selektivní vidění, je schopno sama sebe omlouvat, ale druhé kárat za to samé. Jistě, vy poukazujete na zdraví, protože něco vadí vám. Druhému nesmí vadit nic. Podotýkám, že jsem nekuřák, ale nesnáším mentory a pokrytce. Z druhých děláte hlupáky a cítíte se tak být lepším člověkem. Přitom si nevidíte ani na špičku nosu.

Sebeúcta není nadřazenost, jakou trapně předvádíte, je to zdravý a potřebný pocit. Normální zdravý člověk nepotřebuje neustále někoho poučovat a opravovat, to potřebují jen nejistí a nesvéprávní chudáci.

Na rozdíl od vás nepotřebuji druhé soudit a kárat, nemusím se nacpat všude a jejich přání a chování ponechávám na nich. Pokud mi vadí, tak nelezu někam, kde o mě nestojí a kde jen překážím. To jen takoví jako vy se musí nacpat všude a tam prudit.

+1/0
4.6.2017 1:24



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.