Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svobody oproti minulosti máme ažaž. Hodně lidí se chová tak svobodně, že obtěžují ostatní. Nějaká pravidla být musí. Jestliže omezené kouření funguje ve většině zemí, proč by to nemohlo být tak i u nás. My jsme zkrátka rebelové a naučili jsme se protestovat proti všemu.

Souhlasím s Vámi z hlediska vytlačování automobilů. Auta přibývají, nemají kde parkovat a přesto se kolem opravovaných vozovek budují zelené záhony. Ty jsou sice hezké, ale aut přibývá a parkovat se někde musí. Přitom jezdíme skoro všichni.

3 6
možnosti
Foto

Jak vás může obtěžovat třeba takovej kuřák, který si zaleze do kuřácké hospody? Jak vás může obtěžovat takovej hospodskej, kterej se rozhodne, že chce provozovat kuřáckou hospodu?

10 0
možnosti
Foto

Obtěžuje mě v mé hospodě.

1 2
možnosti
Foto

A proč jste tam lezl, když vás cigaretový dým obtěžuje?Nějaká úchylka?

2 0
možnosti
Foto

To je naprostá demagogie. Šel jsem do té hospody prostě proto, že jsem tam šel. Víc to nemusím zdůvodňovat.

0 5
možnosti
Foto

To já chápu. Já taky občas zajdu do hospody i když se mi to prostředí nijak nezamlouvá. Ale pak si nestěžuji na to, že mě to obtěžuje. A už vůbec by mě nenapadlo někoho nutit aby tam za své peníze vytvářel prostředí, které bude vyhovovat mně. To dělaj opravdu jen bezcharakterní bolševici.

4 0
možnosti
JR

J48a83n 62R78á65ž

4. 7. 2017 19:21

Vždyť si s Vás dělá srandu!

2 0
možnosti
PB

R^

To je úplně úžasný jak ti na to vždycky skočíme, komiku.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 1203x
člen Svobodných, strany svobodných občanů