Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Morální relativismus není cesta k prosperitě, ale k úpadku a anarchii.

0 0
možnosti
Foto

Morální relativismus odmítám.

„Respektovat ostatní lidi jako lidi, kteří mají svou vlastní hlavu, svou vlastní vůli a kteří mají právo se rozhodovat a jednat podle svého vlastního rozhodnutí. Je to jediný možný způsob mírového soužití a vede k bohatství a prosperitě.“

To vylučuje kolektivistickou morálku, která připouští agresi proti jednotlivci pod záminkou kolektivního dobra.

2 0
možnosti
JP

Morální relativismus není cesta k prosperitě, ale úpadku a anarchii.

0 0
možnosti
Foto

J79i48ř47í 49K93a29r56b92a83n

10. 10. 2019 12:12

"Nezaplatíte a podobně? Pošlou na vás exekutora."

A jakou vidíte alternativu? Třeba když nezaplatíte dělníkovi náležitou mzdu, poškodíte nějak souseda, někoho podvedete, může si ten dotyčný poškozený vzít z vašeho majetku to co mu dlužíte bez vašeho souhlasu? V pořádku? Nebo bude platit "co si ukradnu to je moje, na to mi nikdo nesmí šáhnout"? Kdo bude taková pravidla prosazovat? Kdo bude taková pravidla vymýšlet? Vy? Nebo žádná pravidla nebudou? ;-D

0 1
možnosti

Tady ale nejde o dodržení závazku - dělníkovi platím mzdu, protože jsem s ním uzavřel smlouvu a on odvedl práci.

Já nestojím o to, aby mi někdo každoročně kontroloval komín, přesto za tuto zbytečnou službu musím platit - protože stát rozhodl, že je to pro mne dobré.

5 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 1203x
člen Svobodných, strany svobodných občanů